lørdag 2. januar 2010

Ting 11 Organisering av eigne bøker

Denne tingen kosa eg meg veldig meg. Eg var inne på Librarything, og laga min eigen konto, la inn 7 bøker og melde meg inn i gruppa "Litteratur på norsk".

Tidlegare har eg oppdaga bokelskere.no, oppretta konto der og lagt inn hundrevis av bøker. Men når eg no seinare har prøvd librarything, lika eg den på sett og vis betre, den er organisert på ein meir "bibliotekmessig" måte, men no har eg lagt inn så mange titlar i bokelskere.no at eg kjem kanskje til å halda meg til den.

1 kommentar:

  1. Eg er både stader og. Det eg likar betre med bokelkere.no er at du finn fleire med same boksamling som du sjølv, og så synest eg det er lettare å gå i gang med ein diskusjon på norsk. Det vanskelege er å få tid til å drive med det...

    Også Ting 11 er avmerka!

    Hilde

    SvarSlett