torsdag 7. januar 2010

Ting 21 Web 2.0 Awards

Eg gjekk inn på biletet av 2007 Web 2.0 awards. Her var det mykje å studera og danna seg inntrykk av, både kjent og ukjent, og kurset hadde mange av sine ting inne her. Eg har alt for lite kjennskap til dei ulike tinga her og veit ikkje om prisane dei har fått er fortent eller ikkje, men det var artig å finna igjen ting frå 23-tingkurset her.
Av 2.0 ting eg ser god bruksverdi av var Google-docs, Google maps, Flickr, Wiki, iGoogle og sikkert fleire som eg ikkje har sett meg godt nok inn i enno.
Det var også artig å studera det norske IDG.no/Computerworld med deira rangering.
Ein av tinga eg vil sjå nærare på er Twitter, som eg berre hoppa over i oppgåveløysinga, andre ting vil eg sjå litt på før eg finn ut om dei er verd å sjå nærare på.

1 kommentar: